Din kørelærer

Mit navn er Stefan Christensen. Jeg er født i 1980 og blev i november 2008 uddannet som kørelærer. I januar 2009 overtog jeg Fjordager Køreskole i Seden efter Susanne Nielsen som ønskede at stoppe.

Undervisning behøver ikke være kedeligt

Jeg synes det skal være sjovt og spændende at tage kørekort hos mig. Selvom vi har det sjovt, så lægger jeg også stor vægt på at det skal være seriøst og, at eleverne skal være dygtige bilister når de forlader min køreskole. Det er mit ansvar!

Jeg har en meget fleksibel tilgang til jobbet og forsøger at imødekomme eleverne bedst muligt så de får en god oplevelse de kan tænke tilbage på.

Jeg tilbyder kørekort til bil (kategori B), og har en samarbejdspartner, hvis det drejer sig om motorcykelkørekort (kategori A).

I min undervisning lægger jeg vægt på den personlige kontakt med eleverne og derfor anvender jeg tavleundervisning i stedet for pc undervisning. Jeg har teorilokale på Bullerupvej 29, 5240 Odense NØ

Hold på Bullerupvej 29, 5240 Odense NØ har teori 1 gang om ugen
Undervisning behøver ikke være kedeligt

Det siger mine elever om Fjordager Køreskole

Jeg var meget tilfreds med undervisningen, og jeg har følt mig meget tryg bag rattet.
Det er god, seriøs teoriundervisning, der får et hyggeligt og sjovt twist. Jeg er meget glad for at jeg valgte Fjordager køreskole, og vil varmt anbefale den til alle :)

Katrine Skovbo Jespersen